domingo, 21 de octubre de 2012

En la concha +++

On the concha +++

En la concha
On the concha
(A Mexican bread that is covered with sugar and vanilla/chocolte. Its name can be used as lazyness)

Así son las bocinas de los salones en mi escuela... normalmente no muestran la lengua.
This is how the soud sistem of a classroom looks like on my school... Well they normally do not show their tonge.

A gate to enter a house neer to my school
La entrada de una casa cercana a mi escuela.

Wicked Paulette
Paulette retorcida

Paulette

Paulette

Wicked me. An self-portrait excersice for my school. obviusly my techer made me repeat it.
Yo retorcido. Un ejercicio de autorretrato para clase. Mi profesor me hizo repetirlo.

Rulo garabatoso
Doodle Rulo

Gaby garabatosa
Doodle Gaby

No hay comentarios:

Publicar un comentario